FőoldalKonstruktőrAz első mágneses fordulatszám-érzékelő motorokhoz
2020. április 17., péntek ::

Az első mágneses fordulatszám-érzékelő motorokhoz

Az Allegro MicroSystems bejelentette az ATS17501 IC-t, amit úgy terveztek, hogy növekményes pozíciójeleket adjon az elektromos járművek motorjairól 30 ezres fordulatszámig. Az eszköz válasz a mérnökök legsürgetőbb, motorral kapcsolatos kihívásaira – ideértve a rezgést indítási és futási módban, a nagy fordulatszámot, a mechanikus helymeghatározást, a magas üzemi hőmérsékletet és az ISO 26262 biztonsági követelményeket

A piacvezető szolgáltatások közé tartozik:

  • Nagy sebességű kapcsolás 40 kHz-ig (30 ezres fordulatszámig)
  • Fejlett algoritmusok a nem kívánt kimeneti impulzusok elnyomására indítási és futási módban
  • Szabadalmaztatott integrált mágnescsomag csökkenti a tervezés bonyolultságát és lehetővé teszi a kisebb motorok alkalmazását
  • Üzemi hőmérséklet: 160 °C-ig
  • ASIL-B megfelelés (az értékelés függőben van)

Az elektromos járművek folyamatosan terjednek, mivel az OEM-eknek be kell tartaniuk a levegőminőségi, az üzemanyag-hatékonysági és a jármű-biztonsági előírásokat. Mivel az elektromos és hibrid járművek piacának előrejelzése az elkövetkező néhány évben folyamatos emelkedést mutat, ez új kihívásokkal jár az elektromos motorok vezérlőrendszereit tervező mérnökök számára is. Az ATS17501 élen jár ezeknek a kihívásoknak a kezelésében.

Magas fordulatszám: piacvezető sávszélesség

Az ATS17501 nagy sebességű kapcsolatot biztosít, akár 40 kHz-ig – ez a legmagasabb jelenleg az iparban. Az eszköz közvetlenül méri a forgórészt 30 ezres fordulatszámig, és növekményesen kódolt kimenetet biztosít sebesség- és irányinformációval a kétcsatornás interfészen.

Megoldást kínál a motor rezgésének figyelésére indítási és futási módban

Az ATS17501 magában foglalja a legfejlettebb digitális jelfeldolgozást a rezgésállóság szempontjából, az Allegro SolidSpeed Digital Architecture™-re épül, hogy az elektromotorok kommutációs információit szolgáltassa. Az ATS17501 rendkívül adaptív teljesítményt nyújt, amely a környezeti és a mechanikai eltolódások és zavarok ellenére is teljesül.
„A digitális architektúra rugalmas, intelligens és nagy felbontású kvadraturális kimeneteket biztosít, a diffúz csarnokérzékelési architektúrák által biztosított szórttér-immunitással” – mondta Karl Scheller, az Allegro sebességérzékelőktervezési igazgatója.

A teljesen integrált eszköz megoldja a helykorlátokat

A 4 tűs SIP SG csomag teljesen integrálja a mágnest, hogy optimalizálja a teljesítményt a légrés és a hőmérséklet között. Ez az integrált csomag biztosítja a lehető legmagasabb szintű megbízhatóságot és kiszámíthatóságot a térben korlátozott motoralkalmazásokhoz.

A szigorú biztonsági és kibocsátási előírásoknak megfelelően készült

A tanúsított ISO 26262: 2011 biztonsági tervezési folyamat alkalmazásával az ATS17501 valós idejű diagnosztikát foglal magában az ASIL-B (D) besorolás elérése érdekében (értékelés előtt).
„A járművekben használandó elektromotorokban nagy lehetőség van a levegőminőségre és az üzemanyag-hatékonyságra vonatkozó előírások betartásában, és hozzájárulnak az egészségesebb környezethez – magyarázza Scheller. – Ezeknek a kihívásoknak a kezelése jól megfelel az Allegro víziójának, miszerint a technológián keresztül érjük el a fenntarthatóságot."

Az Allegro MicroSystems honlapja

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény