FőoldalKonstruktőrFokozott online vásárlói élmény az RS Componentsnél
2013. november 04., hétfő ::

Fokozott online vásárlói élmény az RS Componentsnél

Az RS Components tovább fokozta az online vásárlói élményt weboldalán. Ez annak a folyamatban lévő stratégiának a keretein belül valósult meg, mely szerint a vállalat 1 milliárd angol fontos e-kereskedelmet épít ki. Az interaktív keresési funkciót célzó intuitív fejlesztések csökkentik a kattintások számát, így a vásárló gyorsabban és egyszerűbben megtalálhatja és megvásárolhatja a kívánt termékeket

Ez a lépés segít abban, hogy a honlapot látogatók még többet vásároljanak.

Az RS a legújabb, világszinten alkalmazott piackutató eszközöket vetette be a szükséges frissítések beazonosításához, hogy így átalakítsa a vásárlók online keresési élményét. Dinamikusabb, többfunkciós keresési szűrőkkel, élesebben kiemelkedő termékkategóriákkal, a keresési feltételeknek megfelelő termékek valós idejű számlálásával, valamint az egy oldalon megjelenő keresési eredmények korlátozására vagy kibővítésére irányuló opcióval a vásárlók pontosíthatják a keresési eredményeket, valamint megszűrhetik, milyen információkra van szükségük, hogy hamarabb rátaláljanak a kívánt termékekre.

Továbbá a fontosabb termékinformációk jobb láthatósága, a termékjellemzők gyorsnézeteinek böngészése és az érthetőbb árazás tovább fokozzák a termékválasztás gyorsaságát.

Keith Reville, az Electrocomponents globális marketingért felelős vezetője a következőket mondta: „Az e-kereskedelmi funkció fejlesztése, alapvető része azon stratégiánknak, hogy megkönnyítsük az üzletkötést. Ezek a fejlesztések az online vásárlói élmény átformálásának legújabb mérföldkövei. Ez segít, hogy a látogatókból vásárlók váljanak, a keresésből pedig vásárlás, miközben márkánk választása ösztönös lesz."

Az RS Components honlapja

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény