FőoldalÜzletRejtvénnyel ösztönzik a BME hallgatóit
2014. november 25., kedd ::

Rejtvénnyel ösztönzik a BME hallgatóit

nagy befektetesA nagy befektetés címmel folyó képregény kirakó játék zárul hamarosan a Műegyetemen. A játékban a hallgatóknak egy képregény összekevert képeit kellett helyes sorrendbe rakni, majd a képeken lévő számokból összeállt egy kód, amit megfejtve egy pénzügyi fogalmat kellett kitalálniuk

A nagy befektetés címmel folyt nagy sikerű képregény kirakó játék a Műegyetemen. A játékban a hallgatóknak egy képregény 15 kockáját és a hozzájuk tartozó 15 szövegrészletet kellett helyes sorrendbe rakni.

A helyes sorrendben elhelyezett kép- és szövegkockákon elhelyezett számokból összeállt egy kód, amit megfejtve egy pénzügyi fogalmat kaptak megfejtésül a résztvevő egyetemisták. A legügyesebb és legszerencsésebb hallgató vásárlási utalványt kap a helyes megfejtésért. További érdekessége a játéknak, hogy a megfejtők a Pénzügyek Tanszék által oktatott tárgyakra szavazhatnak, ahol a legtöbb szavazatot kapott tárgyból egy plusz pótvizsga vagy ZH lehetőséghez jut annak az összes hallgatója.

A játékban a BME bármely hallgatója részt vehetett. A feladat megfejtését 2014. november 28-ig lehet beküldeni. A képrejtvény képi világa olyan precízen és gondosan van kidolgozva, hogy aki ismeri az egyetemet, meg tudja mondani, hogy a képkockák melyik helyiséget, tantermet ábrázolják, a büfé, a kollégium már-már ugyanúgy néz ki, mint a valóságban. A képeken szereplő két zárthelyi szituációról pontosan meg lehet mondani, hogy a papírokat még csak kiosztják-e, vagy már beadják a dolgozatot a hallgatók. Rajzolója, Szabó Gergely egyike a fiatal és jó képzőművészeknek, grafikus a végzettsége, és rézmetszeteket készít.

A történetet, és a szöveget egy kiváló szerzőpáros, dr. Andor György, a BME Pénzügyek Tanszék vezetője, az egyetem volt rektorhelyettese, és dr. Galántai Zoltán, a Pénzügyek Tanszék Oktatója jegyzi. Galántai Zoltán a tudományos publikációk mellett regényeket és novellákat ír, mára már 22 kötetét adták ki. A képregény és a játék egy új eszköz arra, hogy a hallgatókkal kommunikáljanak.

Az, hogy melyik tantárgyat szavazzák meg a megfejtők egy fontos visszajelzés. Célja az is, hogy az egyetemisták számára élővé és szórakoztatóvá tegyék az egyetemi tartózkodásukat, és erre egy hagyományt építsenek, mert a játékhoz a 2015-ös következő félévben még terveznek folytatást. Két új képregény-rész jelenik meg, amelyből az egyik befejezését a hallgatókra bízzák majd. A képregényt, még összerendezés előtti változatban itt lehet letölteni: http://goo.gl/H1Cn2F

Tudomány / Alapkutatás

tudomany

CAD/CAM

cad

Járműelektronika

jarmuelektronika

Rendezvények / Kiállítások

Mostanában nincsenek események
Nincs megjeleníthető esemény