A legújabb technológiák alkalmazási területei
Vásárlás: ma már szerves része a szórakozásnak. Az online kereskedelem népszerűsége ugyanakkor folyamatosan erősödőben van. A viszonteladókra nagy nyomás nehezedik, hogy olyan bolton belüli élményt nyújtsanak a vásárlóknak, amely bevonzza az embereket és vásárlásra készteti őket. Mindezzel egy időben gazdálkodniuk kell az üzemeltetési költségekkel, legyen szó divattal vagy ételekkel foglalkozó, netán széles árukínálattal rendelkező üzletekről. Kutatásaink kimutatták, hogy a megfelelő megvilágítás jelentős hatással van a vásárló kedvre. A Philips élelmiszerboltokra kidolgozott környezetbe illeszkedő megvilágítási módszerei 5%-kal növelték a szupermarketek forgalmát. A szupermarketek tulajdonosai így a LED-es megoldásokkal nagyobb forgalom mellett egyszerre spóroltak az üzemeltetési költségekkel.
Demo termékek bemutatója Prágában
A Philips és a Somfy összefogott annak érdekében, hogy olyan integrált világítási megoldásokat hozzanak létre, amelyek maximalizálják a beltéri komfortérzetet és minimalizálják az ehhez szükséges energia mennyiségét a külső fény kihasználásával, továbbá a minimális, hatékony és magas minőségű mesterséges világítás kiaknázásával. Az integrált világítástechnika és a sötétítési rendszer használata nagymértékben csökkenti a fenntartási és építési költségeket; a világításra felhasznált áram mennyiségét akár 80%-kal is csökkentheti A rendszer minden szobában képes automatikusan állítani a redőnyök, illetve sötétítők helyzetét, ezáltal növelve a kilátást és a bejutó napfény mennyiségét.
A Philips és az Ecophon azzal a szándékkal dolgoztak közösen, hogy javítsák főként az irodaházak belső környezetét. A közös célok és az iparági tapasztalat lehetővé tette számunkra, hogy tökéletesítsük az akusztika és a világítástechnika egyensúlyát egy olyan megoldáson keresztül, amely a beépített világítástechnikai eszközöknek köszönhetően tökéletes akusztikai komfortérzetet teremt.
AmbiScene próbafülke és tükör; a világítás befolyásolja a vásárlási magatartást. A világítás képes kiváltani figyelmet, érdeklődést és vágyat egyaránt. Dinamikus megvilágítás alkalmazása a tükör körül lenyűgözheti és lekötheti a vásárlókat. A megoldás egyedi üzletélményt nyújt, ráadásul csökkenti a kényelmetlenség érzetét a próbafülkékben. A beépítésre irányuló első kísérletek 40%-kal növelték a szingapúri Triumph lánc bevételét, 15%-kal növelték a Livera (hollandiai üzletlánc) forgalmát, illetve további 10%-kal több Estee Lauder termék került eladásra a tükröknek köszönhetően.
LED megoldások; a Philips LED technológiában betöltött vezető szerepének elismeréseként LED lámpáinak új sorozatát független fogyasztói tesztek ajánlják. A lámpák olyan meleg fehér fényt sugároznak, amely ideális az otthonos légkör megteremtéséhez. Az fényforrások minőségi alapanyagok felhasználásával készülnek, s alakjuk megegyezik a hagyományos izzók alakjával, így könnyen becsavarhatók a foglalatokba, megkönnyítve ezzel a LED technológiára való átállást. Az új sorozat tagjai 25 és 75 Watt között mozognak, körte, gyertya vagy spotlámpa formájában kaphatók 10 eurós induló árral.
LED és OLED - a különbségek Hogy működik az OLED |